ANDRA ADVENT

Hej hej! Jag tänkte att kan skulle skriva något inlägg här men det händer väl inte så mycket just nu, haha. Jag jobbar (runt 3 dagar hemma och 2 dagar på kontoret) och hänger hemma på kvällar och helger. Försöker göra min del för att minska spridningen av Corona då vi är inne i en andravåg. Moana däremot har inte samma tänk så det är lite drygt men men.

Hon var hemma den här veckan (förutom måndag) för att hon hade några små symptom och jag har tjatat på henne att hon måste stanna hemma om hon känner något. Speciellt eftersom hon åker buss och tåg och jobbar på skola. Så vi har varit i karantän denna vecka från tisdag, men Moana har inte haft några symptom sedan i torsdags kväll så nu ska hon iväg på en dejt denna söndagskväll. Själv stannar jag hemma och tvättar klart all vår tvätt och jag ska njuta av tystnaden, haha! Jag tror jag senare ska lyssna på julmusik, dekorera pepparkakor och slå in några julklappar! 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0