FÖRSTA JOBBDAGEN

Halloj! Idag åkte jag till Uppsala tidigt på morgonen för min första jobbdag. Jag möttes upp av chefen och fick några saker, sedan träffade jag alla i mitt team förutom en som var hemma sjuk. I mitt team är det totalt sex personer som jobbar och det verkar vara en härlig grupp! Jag har en mentor, men alla var väldigt öppna och välkomnande! De första dagarna här nu kommer vara introduktion, så idag följande jag bara med de andra. Jag fick gå med på ett möte på ett korttidsboende på förmiddagen och ett besöksmöte  på plats på eftermiddagen. Det blev mycket information men samtidigt inte så mycket som jag trodde, de kommer sprida ut saker över dagarna så det känns skönt! Imorgon får jag tillgång till mitt kontor och ska starta igång min dator och allt vad det innebär med inloggningar hit och dit! Jag är riktigt nöjd efter första dagen och det känns bra! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0