FREDRIK 24 ÅR!

Hej hej! Idag fyller min lillebror hela 24 år!!! Vi var hem till honom för fika på eftermiddagen, mycket trevligt. Stort grattis Fredrik! :) 
(null)

Efter detta åkte mamma och pappa iväg för spahotell en natt, så jag, Mattias och djuren blev hemma själva. Mattias fixade hamburgare till middag medan jag åkte och handlade lite gottis till kvällen. När jag kom tillbaka sa han att han lyckades bränna sönder två stycken och stekpannan började brinna lite (???) hahaha. Men han löste det och det var ingen fara alls. Det blev en god middag tillslut! Resten av kvällen har jag spenderat i soffan framför tv:n och den senaste timmen har både Fia och Nilla kommit ner från sängarna hit för att mysa. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0