NYÅR 19-20

Hej hej! Jag firade in det nya året i Uppsala med mina bästisar och massa härligt folk från Sofies klass. Det var 1920-tals tema och alla var så fint utklädda! 16 av oss åt en god trerätersmiddag tillsammans där TG uppträdde för Sofie med en liten låt, då hon fyller år första januari. Det var en riktigt trevlig middag! Resten av kvällen/natten bestod av party och betydligt fler anslöt sig till lokalen. Vid tolvslaget gick vi ut och tände tomtebloss och skålade in det nya året. Självklart sjöng vi även för Sofie som fyllde år! Jag drog mig hemåt till Linnéa och Johan där jag skulle sova, runt 02:30. Men jag hörde rykten om folk som fortfarande dansade vid 06, haha! En riktigt rolig kväll!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0