DAGS FÖR MILEN!

Hej hej!
De senaste 10 veckorna har jag, min familj och grannar/familjevänner kört på ett träningsschema att lära oss att springa milen! Alla har tränat på sitt håll och i lördags sammanstrålade vi för den stora finalen! Vissa sprang, vissa gick och sprang, vissa gick, några cyklade och så hade vi en kämpe som var skadad och åkte fyrhjuling för att skrämma bort björnen som hade synts till nån vecka/några veckor tidigare i området. 

Eftersom jag hade varit sjuk och haft halsont sprang jag inte, men jag gick tillsammans med Anki och hudarna! Det blev 5 km för vår del. Lite tråkigt att inte springa någonting men jag hade ändå inte klarat att springa en mil totalt, men hade nog klarat att springa och gå iallafall. Ja ja! Nu gäller det bara att fortsätta hålla igång ett par gånger i veckan! ;) Efter dusch blev det grillat till middag och lite party med kubbspel! 
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0