MITT I VECKAN

Hej hej! I onsdags och torsdags var jag hemma från jobbet då jag vaknade med huvudvärk och lite snuvig på onsdagen. I normala tider hade jag gått till jobbet ändå, men nu måste man ju verkligen vara extra försiktig! Jag mådde bra resten av eftermiddagen men var hemma på torsdagen också för säkerhetsskull. Mamma var också hemma från jobbet och Mattias har ju skola hemifrån nu. Pappa jobbade sin sista natt också, så helt plötsligt var vi alla hemma mitt i veckan haha! 

Vi har tittat på gamla filmer från när Mattias var 1-3 år, han var så söt då! Till skillnad från nu... Hahaha! Vi har även lärt mormor att prata med video, i början såg vi bara hennes panna och senare bara fötterna, men tillslut fick vi till det! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0