JOPPEN BJUDER PÅ GLASS

Hej på er! Idag är det första maj och det känns helt sjukt!!! Maj?! Galet! Veckorna rullar på, jag jobbar på dagarna och försöker hålla mig hemma så mycket som möjligt i dessa tider på kvällar och helger. Allt är ju väldigt oklart i hela världen nu i och med covid-19 pandemin och man får göra sitt bästa för att hålla avstånd till andra för att minska smittorisken. Jag hoppas det lugnar ner sig snart... 

En rolig överraskning var dock att jag fick ett sms om att jag hade fått ett presentkort på glass! Min första tanke var att det var en scam men det stod att det var från Joppen så jag var tvungen att fråga henne! Hahaha. Och det var det! Så häromdagen avnjöt jag årets första glass! 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0