LILLEBROR 18 ÅR!

Ja må han leva, ja må han leva! Min lilla bebis fyller hela 18 år idag!!! I helgen firade vi Mattias så fyller 18 år idag, den fjärde maj. Galet vad fort tiden går. Stort grattis lillebror!!!!
(null)

I fredags åkte jag till Hallsta C och hade tacomys och sjöng karaoke med familjen. På lördagen fick Mattias mina och Fredriks presenter och sedan åt vi en god middag som Mattias hade bestämt! Vi spelade lite poker och jag fick helt plötsligt fick jag väldigt ont i magen och jag gick och vilade. Resten av familjen gick hem till grannen för att hänga medan jag blev magsjuk hemma... Usch den natten var inte kul! Söndagen bestod av att ligga i sängen och på soffan i stort sett, hehe. Fredrik blev tydligen också dålig så det var väl något som gick runt... Jag sjukanmälde mig till jobbet för måndagen och tisdagen så får vi se vad detta är. Idag är det måndag och jag mår mycket bättre och jag har börjat äta lite smått igen, så det är skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0