BOAR IN MIG

Hej! Jag tog semester hela den här veckan då min tanke var att kunna gå runt i butiker och strosa för att hitta inredning osv. Jag har gått i några affärer i Boländerna (och hittade några fynd på second hand-butik och Facebook Marketplace) men jag hade mest tittat upp saker online först då jag inte ville spendera så mycket tid ute bland folk i och med Covid... Men det var ganska lugnt mitt på dagarna med folk iallafall så det var skönt! Jag har börjat komma i ordning lite mer här hemma nu, jag har även beställt några saker som jag väntar på. Sen får jag ta tag i att sätta upp tavlor, köpa gardiner och mattor osv osv. Vi har iallafall möbler och några lampor haha!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0