FLYTTAT UT

Hej hej! I lördags flyttade vi ut från mitt lilla boende! Jag jobbade halvdag på fredagen och spenderade hela eftermiddagen och större delen av kvällen att packa klart allt och städa det jag kunde. Mamma, pappa och Fredrik kom hit på lördagsförmiddagen och hjälpte till att flytta ut allting och mamma stannade kvar och hjälpte mig och Moana att städa klart resten. Jag har sett framemot den här dagen länge, men framförallt ser jag framemot måndag då jag får nycklarna till nya lägenheten!! Jag har ju inte fått se den i verkligheten, så det ska bli väldigt spännande!
(null)

I helgen har vi bott hos mina föräldrar. I lördags hjälpte vi till grannarna att skrämma några grannbarn som hade Halloweenfest och gick en liten vandring i skogen, där vi stod gömda och skrämdes! Haha, det var kul! Jag fick sova på soffan de två nätterna vi var där och jag fick sällskap av Nilla båda nätterna. Så mysigt! :) 
(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0