BÖRJAT PACKA

Hej hej hallå! Jag är frisk igen och tillbaka på jobbet där jag har fullt upp att göra så tiden bara flög förbi både igår och idag, haha. Men det är ju skönt att tiden går snabbt iallafall. 

Idag eftermiddagen började jag packa lite här hemma! Det blev tre flyttlådor idag och jag tänkte att om jag tar någon låda om dagen slipper det bli stressigt! Dock får ju vissa saker vänta till nästa vecka, så som viss köksutrustning. Idag packade jag ner det mesta dekorativa i vardagsrummet och kökssaker som man använder sällan. Nu börjar flytten närma sig och jag är så himla taggad! Jag har till och med fått räkning på hyran så den är betald för november nu, haha! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0