FEBRUARI

Hej hej! En liten uppdatering från mig. Tiden försvinner, det är redan februari! Jag lever och livet rullar liksom på, haha. Jag jobbar som vanligt och hänger mest hemma fortfarande, är på kontoret en gång i veckan. I tisdags var jag på kontoret och efteråt mötte jag upp Moana som kom från jobbet i Stockholm. Jag fick vänta lite, så jag satte mig på ett halvtomt café. Det kändes sååå konstigt att hänga på café, det var otroligt längesen. Sån lyx! Samtidigt kände jag också lite ångest, men det var inga problem att hålla flera meters avstånd från andra som tur var. Men det kändes konstigt. Jag mötte upp Moana och vi köpte med oss mat. Vardagslyx! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0