AVSLUT MED PICKNICK

Halloj! I söndags var planen att jag skulle ta Moana till Stockholm en sista gång och gå omkring på Djurgården och besöka Skansen, då hon inte sett något av Stockholm sedan vi besökte gamla stan och däromkring när hon precis kom till Sverige... Så jag tänkte att hon borde se lite mer av Stockholm, mer än tågresan till och från hennes jobb haha. Men planen ändrades då hon skulle vara barnvakt på eftermiddagen åt en tysk familj som hon varit barnvakt ett par timmar åt förut. Så vi stannade hemma i Uppsala, gick till en park i närheten och hade en liten picknick och spelade kort. Som ett litet avslut på det hela. Det var skönt att ha gjort något tillsammans iallafall, då jag tycker lite synd om henne eftersom hon knappt har sett Sverige eller känner någon annan. Jag tänkte att vi kan avsluta detta "äventyr" på ett bra sätt ändå. På onsdag åker hon hem och det är bara att hålla ut nu, bara vara glad och nöjd för att hålla en bra stämning. Snaaaart får jag vara själv igen och inte behöva vara en extramamma! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0