SENASTE TIDEN

Hej hej! 
Sååå en liten uppdatering nu då. Det händer inte alltför mycket i livet vilket kanske många känner. Det är fortfarande pandemi och nya virusvariationer sprider sig, buuuu. Jag jobbar mycket hemifrån fortfarande, är på kontoret en dag i veckan för administration i stort sett. Jag har träffat Johanna BL ett par gånger, det är alltid lika kul! Bland annat var hon jättesnäll och hjälpte mig få hem två trädgårdsstolar som jag tänkt ha på balkongen sen! Annars är det mest jobb och tv-tittande som gäller, haha! Förra torsdagen behövde jag gå och hämta ut nya nycklar till tvättstugan, så jag bestämde mig för att gå dit direkt efter jobbet. Det hade precis börjat snöa och det var kraftiga vindar så det var inte kul att gå ut i... Men jag gjorde det iallafall och det var skönt att komma hem igen, hahaha. Snön smälte snabbt bort ett par dagar senare så förhoppningsvis kan våren komma snart! 
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0