MYSIG HELG

Hej hej hallå! Denna helgen har varit riktigt mysig OCH snön har anlänt! Den blir troligtvis inte kvar så länge, men det är mysigt och skönt att mörka november blir lite ljusare. I fredags efter jobbet träffade jag Linnéa och AJ en sväng för en fika innan Linnéa skulle åka tåget tillbaka till Borlänge. Sedan åkte jag och Johanna för att äta middagsbuffé på pizza hut, haha. Det var gott! Vi blev riktigt mätta och spenderade resten av kvällen i soffan framför Netflix och orkade knappt röra oss haha.

På lördagen blev det en spontan brunch med AJ, AK, Joppen och Sofie! Så kul att träffas och käka brunch och gå lite på stan tillsammans. Det är även eventuellt sista gången jag träffar en gravid AJ som kan föda när som helst, helt galet! Så jag var tvungen att föreviga det med några bilder haha.
(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Emilia

😍😍

2022-11-20 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0