HARVEST SEASON

Hej hej hallå! Hösten smyger sig sakta men säkert på och det är skördetider! Haha. Jag och Angelica var ut i skogen för att leta kantareller, vi hittade lite iallafall och en del blåbär med! Vi "råkade" även sno äpplen när vi gick förbi en trädgård hehehe… Jag har även skördat lite här hemma, lite potatis, körsbärstomater och även sista den gurkan (har ätit massa gurka under sommaren). Nu har mina plantor här hemma blivit trötts och hängiga så jag ska bara låta resten av tomaterna mogna klart nu. Jag och Victor provade även fiskelyckan meeeen det var nog för blåsigt för vi fick inget napp och det var kallt så vi gav upp ganska snabbt hahaha. Bättre lycka nästa gång! Förutom allt detta har jag även passat på att klippa mig och färga håret hos frisören, det var läääängesen kan jag säga så det var skönt att få det fixat, speciellt såhär inför New York-resan. Tänk, snart är det dags för två veckor i NY wohooo! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0