SEMESTERVECKA TVÅ

Under den andra semesterveckan var jag på allsång på Skansen med Johanna, jag var till Nynäshamn hos Victor där vi fixade en otrolig middag haha och Victor bryggde cider. Sedan kom Johanna till mig i Uppsala under helgen! På lördagen spelade jag, Johanna och Angelica fotbollsgolf på dagen och grillade och spelade spel på kvällen, en riktigt härlig dag! På söndagen åkte jag och Johanna och badade innan hon åkte tillbaka hemåt till Solna. 

Sedan var semestern helt plötsligt slut. Men jag har haft en relativt lugn och väldigt skön semester så nu kan jag jobba ett tag till, sedan blir det ju semester igen i september när jag och Johanna åker till New York! 
(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0