A TRIP 2 DA HEADSTAD OF SWEDLAND

Tjena folkeeet!
Idag åkte jag och Linn till da headstad of Swedland för att handla julklapps. :D Jag hade bara brorsorna kvar, så jag handla inte så mycket.. ;) Men det gjorde Linn. :) Och hennes kompis Ebba som var med oss. :)

Dar massor med folk ute och julhandla. Ganska jobbigt, men jaja, vad ska man göra? :p Vi strosa runt i gallerian och på drottninggatan. Sen blev det lunch/middag på Burger king! :D (Såklart! BK är ju ett måste när man är vid plattan!) Och på Åhlens såg vi två kända personer! :o HAHAH, typ Rikard Sjöberg (han är programledare för postkodlotteriet) och Sven Wollter (han är skådespelare). Det var ju.. Coolt.. :p

Haha, men sen när vi skulle ta tunnelbanan tillbaka till tekniska träffa vi på Jonatan (min mate på spanskan) och så åkte han med oss. :p Sedan försvann han och Ebba till Norrtälje medan jag och Linn satte oss på bussen mot Hallsta. ÅH, tog typ aslång tid tyckte jag.. Kändes som vi hade åkt en evighet, och då titta jag ut och så var vi i Täby!.. Fast sen ringde jag Linnéa och sen när det kändes som att de hade gått typ 5 min så var  vi i Rimbo! :o Haha, scääry. I rimbo klev min mate Johanna B-L på, najs att träffa henne och prata lite om Patrik... He he he ;) (Jag typ retar henne om en kille som heter Patrik, fast jag har bara hittat på honom.. Men det är så kul att reta henne, för hon blir så sur och arg! Även om det inte finns nån Patrik! :o Haha, svårt att förklara, men kul är det i alla fall!)

Anyway, när jag kom till Hallsta igen köpte jag de sista till brorsornas julklappar (förutom lotter till Mattias, men det kirrar jag nån annan dag), och sen drog jag hem till AJ en stund för mina päron var på Mattias föräldramatch, så jag kom inte hem. ;p Men hos AJ bara softa vi.. Skönt det ju, för jag var ganska trött! :p

Nej nu blir det nog att rosta mackor, för mina päron har gjort det och det luktar så gott! :D (a) Och jag har faktiskt inte ätit något sen ett.. ^^


käändiiisaaar, ja0!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0