DISTANSDAG, YEAH RIGHT!

På onsdagar ska vi egentligen ha distansdag nu, men idag var vi tvugna att åka in till halv 11 för då skulle vi ha lektion i naturkunskap, eftersom vi har missat en gång, och kommer missa en gång till, och vi har prov nästa veckan. Men jag åkte in så jag var i skolan typ 08.40, och då satte jag mig i klassrummet, tillsammans med några från klassen som skulle göra island- och matteprov, och pluggade geografi i en timme. Sedan gick jag ut till Johanna L och pluggade lite naturkunskap. Jag åkte hem med bussen 12.25 och när jag kom till Hallsta gick jag till lillebror Mattias skola och lekte med han i en timme. (Han var på fritids.) Vi spelade bandy på skolgården tillsammans med några av hans kompisar, och sen sista 5-10 minutrarna innan pappa kom och hämtade oss åkte han och kompisarna pulka på frosten. :p Haha.
När jag kom hem åt jag lunch (mackor och te, hihi). Annars har jag bara suttit och pluggat geografi.. Jättekul! :o -.- Men, jag är klar med en uppgift nu, och nästan klar med en annan. Sedan har jag börjat med en tredje, och sen är det bara två to go! Yey!
Ikväll ska jag på väg på spelarmöte med innebandyn, men innan dess ska jag plugga lite naturkunskap. Lär väl plugga när jag kommer hem igen sen också. SKOJ! :D:D:D:D<3<3

Nej, nu ska jag gå och plugga! Haha, hade bra!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0