DISTANSDAG

Tjääe!
Idag har jag min första riktiga distansdag! Wiihuu :)
Haha, grymt skönt att slippa åka till skolan.

Jag vaknade vid halv tio, and guess what?
Vi hade strömmavbrott! :o -.-
Men som tur var kunde jag plugga saker utan datorn,
så jag började på min recension till svenskan
och så skrev jag lite om havströmmar samt
Östersjön till geografin.

Nu när strömmen precis har kommit tillbaka
ska jag göra spanskuppgiften,
sen blir det nog lite lunch
och efter det drar jag till Norrtälje
för att träffa AJ! :)))

TAKE CARE


Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst ja, det glömde jag säga de skulle stänga av elen idag för de skulle fixa något:) Sorry!:)

2009-12-09 @ 17:03:53
Postat av: Carrro

DISTANS ÄR BRA! :D <3

2009-12-09 @ 22:42:13
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0