JULKLAPPS

Haha, jag slog in några julkappar idag! Och Felicias presenter ;D haha. Och aa.. Vad fina dom blev! Verkligen. Jag tappa ju inte tålamodet typ 168146 gånger eller så, nej nej. Jag säger varje år (till mig själv såklart, ingen annan lyssnar på mig, buhääe) att nej, pyssel är inget för mig. Och ja, julklapparna ser ut som dom ser ut nu, men vafaaaaan begär ni av mig egentligen?! Ni som får julklappar från mig kommer få er ett gott skratt i alla fall.. Men vet ni vad? ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET! Så egentligen gör jag bara er en tjänst!!!! :):):) Visst är jag snäll?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Att du inte frågade lilla mammi om hjälp, jag är superduktig på att slå in julklappar, du skulle kunnat fått en massa bra råd:)

2009-12-19 @ 09:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0