PLUGG, PLUGG OCH PLUGG

.. Ja, som ni ser i rubriken, tiden idag har gått åt till att plugga. Superskoj! :):):):) Verkligen. Först var jag i skolan, där hände väl inget speciellt.. Jag och JP var bara lite flummiga. :o Haha, var nog ganska skönt för våra klasskompisar. ;) Men i omklädningsrummet efter idrotten sjöng jag väldigt vacker för flicksen! Haha, väääldigt vackert! Nej men seriöst tyckte Therese HD-bruden att de lät bra! :o Hahahah, ja fattar inte? :s Och hon sjunger i kör o sånt shit, haha.. :o xD Men på bussen hem träffade jag på min gamla lärare Lars. Han satte sig bredvid mig och så pratade vi lite.. :) Jag gjorde även ett pluggschema, så nu vet jag vad jag ska plugga vilken dag. ;) Sedan när jag kom hem åt jag middag, sedag pluggade jag!! :D:D Gjorde klart läxan i företagsekonomin, började med frågorna på samhällskunskapen (gjorde 7 st, only 20 to go! wihuu).. Sedan tog jag faktiskt en paus i pluggandet, och gick ut i byn för att sälja lotterna som vi ska sälja med fotbollslaget.. Och jag sålde faktiskt alla! ;) Känns skönt, nu behöver jag inte tänka mer på det. ;p Nu sitter jag här och ska.. guess what? Plugga! Har precis skickat in mässuppgifterna som vi fick till mässan i fredags till mina lärare, och nu ska jag skriva klart engelskan, så jag inte behöver tänka mer på den.

take care!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig så, tänk på att snart är det JULLOV:)

2009-12-08 @ 18:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0