REDOVISNINGAR IN MY <3!

Goddag gott folk!
Då är den här dagen avklarad. Eller, iaf skoldagen.
Idag på idrotten klättrade jag klättervägg!
Haha, det var lite läskigt men ganska roligt. ;)
Sen spela jag o JP fotboll med boysen,
haha, jag tackla Svecke så han ramla! (a)
Haha, nej men.. Aa.. xD
Det var ekonomiarna vs. teknikarna + Svecke. ^^
"fulis, fulis fulis!" HAHAHA
På samhällskunskpen gjorde vi klart spelen 
och vi sen hade engelskredovisning sista timmen.
Det gick ganska bra, tror jag iaf. :p
Men innan idag har alla gått omkring
med sina lappar och läst på till redovisningen,
(förutom Rimbo-gänget som var "sjuka" idag)
och alla har varit ganska nervösa. :p
Jag vet inte riktigt varför man blir nervös?
Egentligen är det ju inget att vara typ "rädd för",
men det är ju så jobbigt att prata inför hela klassen! :o haha.


 På lunchrasten tränade girlsen inför redovisningen ;)


Johanna, Tingting, Frida o Kajsa
höll på med deras spel. Jag hjälpte till också (a)


Jag satt och pimpa Kajsas ben med hjärtan
som jag satt och klippte ut ;D haha. SWEET



Jag har även lämnat in recensionen
och engelskarbetet om Irland.
Så nu är det bara samhällskunskapprovet
imorgon och på onsdag ska jag skriva klart
uppsattsen om 'vatten'.
SEN ÄR DET INGET MER :D
Eller jo, lite spanska och sånt shit, men ändå...
Inga större grejs :D


Btw, vi har bytt datormus,
och den här har ingen sån där sak i mitten,
sån som man kan skrollar ner med..
OCH JAG FÅR DAAAAAMP!!!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0