e-E, P.J & hh-Sofie iz tha shiieeet!

Jo, dagen blev som planerad.
Fick det där 28 sidorna om Island som jag ska läsa på till tisdag, för då är det prov.. YEY! Fan vad kul! :D:D:D:DD::D:D
Eehehe.. Aa.. Precis..
Nej men sen så när vi fått dom så pratade vi lite om redovisningen och så, sedan fick vi gå. Eller inte gå, för vi var ju tvugna att stanna kvar i skolan och ha mentorstid. Men vi hade en timme att ha ihjäl så jag och Johanna gick och köpte godis och tittade på jackor.. ^^
MEN TROR NI VI HADE NÅN MENTORSTID SEN ELLER?! Nej..
Min mentor hade utvecklingssamtal och Johannas mentor.. Skulle göra nåt. :p
Lite lack på det va.. Då hade vi ju kunnat åkt hem 11.10! Dom kunde ju inte ha sagt nåt liiiiite tidigare heller?! Åh, så drygt..
Men vi kom hem ganska tidigt ändå, var hemma kvart över ett, SOFT! :)
Haha, men för övrigt har jag och Johanna varit grymt dryga idag! Haha, men kul har vi haft! :D
Ojojoj..
Läraren: - Milton Mattson!
JP viskar till mig: - M.M, Mmmm..
Jag viskar till JP: - Milton Mattson, lite mer Mmmm i livet!

Ja, ungefär så kul humor har vi!
Nej men sen så har vi hittat på massa smeknamn till alla, fast det är bara Johanna och jag som vet om dom! ;)
Förutom våra egna, och Sofies, för dom gick vi runt och pratade om! :p
Emo-Emma, Pucko-Johanna & hiphop-Sofie.
Vi använder oss dock av förkortningarna när vi skriver, vilka blir e-E, P.J (fast vi säger Johannas förkorning, och inte bara skriver, och det är med engelskt uttal, haha) & hh- Sofie! :)
Yepyep! ;D

(skulle egentligen vara en bild på oss alla tre,
men jag hade ingen! :o haha, så det får bli på
sötnosarna P.J & hh-Sofie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0