FILMISAR

Halloj! :)

Igår blev det två filmer. :D The Grudge 3 och en annan som jag inte kommer ihåg vad den hette, men den handlade om att typ sex tjejer, eller kvinnor, skulle klättra i en grotta typ.. :p Och så blev dom fast där, och så fanns det varelser som typ dödade dom :o Haha, första halvan av filmen var inte alls läskig, så vi var lite besvikna, eftersom det skulle vara en skräckfilm. Sen hända en grej som vi inte alls var beredda på! :o Haha, åh så läskigt det var! :p Amandas reaktion var så kul! x) Haha.

Idag tittade vi på Ronja Rövardotter som gick på tvn ;) Haha, åh, jag bara älskar rumpnissarna! :D

Nej, nu ska jag nog försöka ta och plugga lite, eller städa på mitt rum.. KUL!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0