FREDAG DEN TRETTONDE

Shu brushaaan!
Skolan gick faktiskt ganska fort ändå idag.
Skööönt! :)
Efter skolan gick jag och Jenny till Inter Sport och fixade med min jacka. Efter det gick vi på stan och tittade lite, fram tills Jennys buss gick. Då gick jag och handlade "lite" chips (köpte en maxibag, 500 gram! hahah), som jag och AJ ska ha på vår filmkväll imorgon. :) (Nästan så att det har blivit en tradition! Tredje helgen i rad nu, haha.) Men jag är snäll och ska bjuda lillebror på chips ikväll. ;) Själv ska jag nog poppa popcorn, blev så himla sugen på det idag. :p Jo, fredagsmys vare här! :) Fast... Jag måste plugga... Yey!!1 <3<3<3 fan vad kul.
Nej, men nu ska jag sluta skirva. ;p
Ha en mysig fredag alla! :D

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0