HALLSTA HELL CYKLERS!



Jo men i går kväll var vi tre ute och cyklade runt
i Hallsta. Visst låter det töntigt?
Det var det också. Haha.
Det var seriöst inge folk ute! :o
Typ nån tant och nån gubbe,
men det var ju inte dirket nåt drag.
Tråkigt tråkigt, vi som hade tagit varsin
mask och skulle skrämma randoms.
Jag vet, vilket liv vi har.
Haha, men jag fick skrämma en bil,
eller, skrämma och skrämma,
jag hade masken på mig och hoppade runt på sidan.
Hilarious, verkligen.
Nej men vi hade väl ganska kul ändå? :)
Typ cyklade runt och snackade, umgicks.

Men runt 11, tror jag, cyklade vi hem igen.
Då hade vi varit ute runt två timmar kanske?
Hemma hos Linnéa igen åt vi lite chips,
tog flummiga kort och hade det trevligt. :)
Jag hann även med att göra en helkroppsmassage på AJ,
väldigt seriös helkroppsmassage, jao!
Vi satt även vid datan. Ovanligt! :o
Vi två kom Linnéas familj hem,
och hennes bror var rooooolig! :D
AJ och jag fick oss en liten dansuppvisnig,
väldigt vackert!
Men när de kom hem gjorde vi oss i ordning för slaggen.
Vi somna kanske runt tre.

Idag bakde vi scones till frukost/lunch.
När vi hade ätit upp dom så tackade AJ och jag för oss,
och så cyklade vi hem.
Jag kom hem, packade och tittade lite på tv,
sen åkte jag och tränade fotboll.

Första innomhusträningen för mig sen i vintras.
Gick väl ganska bra, förutom att jag slog ihop
med Mattsson, och jag fick smällen precis där jag
gjorde illa mig på matchen senast.

Men, nu känns det inte sådär jättemycket.
Ska väl ta och packa och så snart,
sen ska jag åka till mormor och sova där.
Börjar ju 11.05 imorgon,
så ska åka 10-bussen in till Norrtälje.
Och jag orkar inte cykla till stationen imorgon (a)
Så då får jag sova hos mormor. :)

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0