I <3 SKOLAN

Happ, skola nu igen då..
Har resurstid just nu. Skulle egentligen kunna plugga lite, men, jag orkar inte.
Är för trött.
Usch, jag längtar tills skolan är slut och jag får åka hem!
Fast först måste jag in på inter sport och byta jacka.
För ett typ spänne eller vad man ska säga var sönder på den.
Haha, fail.

Klockan tio ska jag ha matte.
Jag är inte sugen på det alls.
Jag är inte sugen på spanska heller.
Kanske lite engelska, som jag har efter lunch.
Jag är inte sugen på info & layout heller,
dock blev jag ju klar förra gången så jag borde
får sluta tidigare. Lite tidigare iaf.. :)
Kan ju inte sitta där två timmar och göra ingenting?
Visst, jag kan ju repetera lite, men ändå.
Jag är inte sugen på det.
Usch.

Ge mig lov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0