IGÅR & IDAG

Cupen igår kan ju ta och stoppa upp nåt där bak!... 3 förluster och en oavgjord. YEY! (y)
Men, jag gick matchens lirare den tredje matchen, det var ju lite skoj.. ^^

Innebandymatchen ju bättre, vinst vart det där! ;)
Men var riktigt slut när jag kom hem, både psykiskt och fysiskt. :p Fick några smällar så hade ont även idag.. Plus träningsvärk då. ;p Men gick och la mig halv nio igår kväll, var så himla trött! Men det var asskönt, somna vid halv tio, så sov typ 9,5 h. :) Sköönt!



Idag tog vi svinissprutan. :o Haha. Har faktiskt inte så ont i armen. :p Tror jag.. :o Haha, jag har så ont i resten av kroppen. x) Men vi får väl se hur det känns i armen dom kommande dagarna.. :)
Hoppas det inte kommer göra allt för ont! :o
Annars har det väl inte hänt nåt speciellt. :p Fick reda på hur mycket poäng vi fick på matteprovet. Jag fick 33,5 av 38. :) Läraren hade inte bestämt gränserna för vg & mvg än, men han sa att det var ett starkt vg eller mvg. :) (y) Har aldrig fått mvg på matteprov förut. Har inte ens fått vg+, så jag är nööjd. :)

Nu ska jag checka facebook, wohoooe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0