"¡Muy bien escrito!"

..HÄHÄHÄ, beat that biaaatch!

Det känns som att det går väldigt bra för mig på spanskan.
Och det är ju alltid najs! :D
Fick tillbaka uppsatsen idag och jag hade inte alls många fel,
och jag var mycket bättre än nv:arna! MOHAHAHA!
Assignment accomplished!
Haha nej men.. Jag trodde dom var så himla bra!
Men I was wrong. ;p
Eller så är det jag som har blivit bättre.. :p

Haha, btw. Idag på engelskan skulle några göra prov,
så vi fick inte vara kvar i klassrummet.
Men eftersom vi precis har börjat med ett nytt grupparbete,
gick jag och JP och delade in vad vi skulle skriva.
(Vår grupp, jag, JP & Jenny, ska jobba om Irland)
Eller först gick jag o JP till cafeterian och köpte macka och plopp. :)
Jenny gjorde prov, så vi delade in själva. ;p
Jag ska skriva om kulturen, kända personer, sevärdigheter etc.
Det blev inte så mycket pluggande, vi bara delade in grejerna.
Vi orkade inte jobba, plus att vi hade saker att prata om.
Viktiga saker.. ;s hehe.

Haha, några bilder från Stockholm igår.
Blev inte många, min kamera dog.. Den har ju damp ;o
Men jag fixa den idag, tror minneskortet inte satt i riktigt,
eller satt fel eller nåt. Men nu går den att starta. ;)


Elin på tunnelbanan ;)


Pucko-Terese (som man inte får säga! ;o)


JP & Nathalie på väg till riksdagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0