NU ÄR DE HEEELG :D

Hejhej! :)
Idag hade jag engelskprov.. Men det gick faktiskt rätt bra. :)
Var lättare än vad jag trodde det skulle vara iaf. :)
Sedan sista lektionen hade vi info & layout,
och vi tog ingen rast så vi kunde sluta tidigare.
Vi skulle egentligen få sluta halv fem,
men vår lärare tyckte vi jobbade på så bra,
så vi fick sluta fem i halv. :p Och då var det
bara att springa till skåpet, hämta väskan och jackan
och springa till bussen! Jag och Johanna hann med den
precis! :) Hade vi fått gå en minut senare hade vi missat
den. :p Så det var ju skönt. Kom hem en timme tidigare.

Ikväll ska jag bara ta det luuuuugnt! :)
Kanske baka en kladdkaka,
om jag orkar. ;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0