PLUGGDATE

Hihihih, nu ska JP och jag ha pluggdate i skolaaaan! :D
(bara för att vi älskar att stanna kvar i skolan efter skoltid och plugga!<3<3<3)

Haha nej men.. Bussen går ju om 35 min så..

Sista timmen hade vi geografi, och då skulle vi jobba med olika stenar! ;o XD
haha, vi var en grupp på sju pers och så fick vi en varsin sten/berart som vi skulle först identifiera (det gjorde vi tillsammas alla i gruppen) och sen ska vi skriva hur den bildas.
SÅÅÅÅ HIMLA KUL! :o :D:D:D

Men på slutet gick de flesta hem, (fast lektionen inte var slut ;o OMG!!!!!11)
Och jag o JP var sura på att vi missat bussen.. Så vi satt bara och drygade xD
Körde "chip, chipooooong" haha, och när vi gör det kommer en lärare in, Peter, (vår lärare som vi hade i geografi, Linda, var inte där.. Hon var nog ute o kolla till de andra grupperna, eller så hade hon stuckit hem! xD haha)
Men så kommer Peter in när vi sitter och leker det där, och så säger han nåt, och så säger JP "Busted!" Och då hörde han inte, och så sa jag det ockås, och han ba: Vadå paster?

Haha, han är sååå blåst! :o xD

Typ här om dagen så sa JP att det hade hänt en kemisk reaktion i hans kaffe, för det hade stått hela dagen och blivit äckligt, och då trodde han vi pratade om JPs mobil som jag höll i handen..? ;s XD

Haha, aja..

Nu ska jag väl skriva lite om min sten..
Eller nej, jag orkar inte. xD
Men nu ska den sista läraren gå hem så jag måste stänga neeer :( xD
Haha..

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0