@ SCHOOOOL

Tjäääe!
Jag börjar 20 i 11 idag, så jag tänkte passa på att blogga lite.. ;D
Sitter i det lilla datarummet nu tillsammans med Therese, Johanna L och Ting Ting. :)
Jag sitter och visar dom videos från youtube, dom jag har laddat upp. ;)
Först visade jag dom Haha, schnöggingarna! Och dom tyckte vi var jättesnygga! ;) haha :D
Sedan visade jag när vi sjöng Amazed med fotbollslaget, och då sjöng jag ävev live för dom, och dom tyckte det var jääääääääättefiiiiint! :D
Haha, Thereses hjärta smälter! :) (y)
Jag har nu vistat när AK sjunger och spelar gitarr med, och ja... Flickorna mobbade dig Amanda! :D Hahha ;)


HAHAHAH, Johanna är såååå kul :D:D
- VÄNTA! STANNA!

 Therese sitter och läser för Johanna, och jag skulle visa en bild på en snygg kille, och när jag visa bilder så skriker Johanna: VÄNTA! STANNA! till Therese, och det låt så kul! xD

T: Det är säkert en pedofil..
E: Haha, jag vet! Sådär snygg kan man ju inte vara! :o
J: Kan man inte? :o

HAHAH, Johanna, du är så dum :D

Btw, jag tror inte vissa personer i klassen fattar när jag är ironisk.. :o Och jag är det typ 24/7. :o
Haha, illa. ;) Nej men så det kan bli lite jobbigt ibland :o
Haha, och sen så har jag kommit på att folk jag inte känner mig kan tro att jag är helt knaaas! Eftersom dom inte fattar att jag är ironisk.
Men men, jag bryr mig sååååå mycket!
(se, ironisk!)
Haha, ironi 24/7 var det här ja!

Nej men, ja..
Haha, jag ska sluta skriva nu. ;)

ciao!


Kommentarer
Postat av: Johanna L

Ja jag har mina ljusa stunder ;P

Det finns inga dumma frågor:O;)

2009-11-03 @ 20:34:52
Postat av: Mamma

24/7 är en bra dag och en bra månad, för det är ju min födelsedag! Och jag är inte ironisk nu, hihi.

2009-11-04 @ 20:13:33
Postat av: JP

Hahah, Emma jag förstår din ironi för jag är likadan. Hmm, är det en Hallsta grej? XD

2009-11-05 @ 18:32:06
URL: http://jpisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0