SKOLA, PROV, HEM, PLUGGA, TRÄNA

Imorse var det riktigt tungt att gå upp. Jag vet inte riktigt varför? Jag gick och la mig tidigt igår, somna kanske vid halv 11-11.. Men jag var jättetrött sen när jag vakna ändå. På tisdagar har vi nu egentligen vår distansdag, men var tvungen att åka till skolan och göra info & layout-prov. Så, åkte till skolan, gjorde prov, gick lite på stan med JP & Jenny och sen åkte vi hem. Vi alla tre åkte hem till JP. Vi handlade nyponsoppa så åt vi det till lunch. :) Jag åt även panpizza och JP & Jenny åt rostade mackor. ;p Sedan satt vi och spela ipcurve, ett spel som killarna i klassen brukar spela i skolan. (Dock får de inte spela det i skolan längre, eftersom de blir så arga när de förlorar så de slår på datorerna och då kan datorerna gå sönder.) Men jag vet inte vad det speciella med spelet är? Man blir bara beroende helt enkelt! :p Vid två åkte jag hem och när jag kom hem pluggade jag lite. Läste det jag skulle läsa i företags ekonomi-boken och sedan läste jag några kapitel i 'Om en pojke'. Nu ska jag bara läsa 8 kapitel till på fredag. (y) Usch, borde egentligen börja på geografin och engelskan med. Men tänkte göra det imorgon eller på lördag.. :) Jag orkar inte nu.. Oj juste! Nu när jag sitter här och skriver om plugg så kom jag på att jag måste plugga matte! Har matteprov imorgon.. Yeeey! Nej men det kommer nog gå bra... :) Får ta och titta igenom boken innan träningen ikväll, kanske lite efter träningen med och sen imorgon på bussen. Intressant att veta vaaa?
Hähäh.

take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0