SKOLAN, HEM, TRÄNA.

Hej. :)
Tänkte skriva lite om min dag. ;p SURPIRSE!
Heheheeheh.. Aa.. Men.. Aa..
Har haft svenskaprov idag, och det gick faktiskt ganska bra! :)
Och sen efter det hade vi temaredovisning. Vi var i smågrupper på runt 14 personer.
Det var personer från både A- och B-klassen. Fast ingen ville vara med den andra klassen! :o Haha.
"Asså, vi har inget emot er, vi vill bara inte redovisa för er."
Men det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle gå. För vi fick göra det två och två, och det var väldigt skönt. (Det var en från varje klass som hade om samma sak, så istället för att lyssa på samma sak två gången så delade vi upp arbetet och redovisade tillsammans.) Jag redovisade med Gurra. ;p
Sedan så fick vi godis av en lärare som vi redovisade för! :D Hähähä! Kenneth, han är grymt skön! xD Sån härlig lirare.. :)
Jag slutade efter redovisningen, för vår spansklärare var sjuk! :D (y)
Så kom hem två timmar tidigare än vad jag hade plannerat. Grymt skönt!
Dock hade jag ont i huvet och frös jättemycket, fast jag var varm, och så hade jag väldigt kalla händer och fötter.. Jag hade feber.. -.- Men, jag tog alvedon och sen så drack jag te för att bli lite varmare, och efter maten tog jag en powernap på runt en timme och sen kände jag mig mycket bättre! :) Så jag åkte och tränade. :) Och nu har jag inte feber, så alvedonen & powernap var ett bra val! :p

Nej, nu ska jag gå och titta på DH! ;)
Hade bäst,

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0