UTAN MUSIKEN TYSTNAR SVERIGE..

.. jag älskar spotifyreklam!

Imorse hade jag matteprov. Gick faktiskt ganska bra :)
Hoppas jag iaf x) Haha, nej men det kändes bra iaf. ^^
Sedan så gick jag tillbaka engelskprovet, fick mvg,
är grymt nöjd! :D
Annars har det väl inte hänt nåt speciellt..
Eller jo, jag slutade efter spanskan idag,
allså vid 12. ;)  NAJS!
För vår geografilärare var inte där idag.
Så då åkte jag hem o ska plugga hemma. :p
Usch, måste verkligen börja med uppgiften snart..
Vill inte sitta i sista sekunden.. :o

Så idag ska jag alltså plugga geografi, baka,
kanske damsuga mitt rum, och läsa i boken 'Om en pojke'.
Hähä, sköjs.. (y)

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0