FREDAGSMYS! :)

Nämen tjena!
Linnéa sov hos mig i natt, och idag vi bara chillat. ;D
Vi har ätit frukost, och då gjorde vi äggröra, mackor och te. :)
Sedan har vi även bakat kladdkaka, och ätit den tillsammans med glass. ;)
Har blivit en del facebookand och drygande på killar på msn,
som vanligt alltså. ;)
Sedan blev Linnéa stucken av en geting, stackarN! :o
Haha, men jag dödade getingen sen..
Haha, nu har jag slagit ihjäl två djur med min svenskabok! :o
Haha, en stor spindel i natt och nu getingen.
(här skulle de egentligen vara en bild på mig och Linnéa,
men jag hittade ingen normal på oss båda två!
Ta lite nya bilder snart kanske? ;p)


Efter att Linnéa åkte hem har jag städat undan där hon sov,
tittat på tv och gjort vitlökssmörsmackor som vi ska ha till middagen. :)
Vi ska äta potatisgratäng och fläskfilé, så grymt gott! :D
Är jättehungrig! Men som tur är ska vi äta snart. :)
Väntar bara på att mamma och Mattias ska komma hem från hans träning.

Efter maten ska jag åka hem och sova hos Karlsson,
myspys! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0