JOHANNA 16 ÅR

GRATTIS JOHANNA PÅ FÖDELSEDAGEN! :D<3


Idag åkte jag in till skolan,
där hade vi upprop eller vad man ska kalla det,
alltså lärarna tog närvaron.
Sedan sa de att vi fick jobba på med vårt tema,
och att man fick gå när man ville. ;)
Haha, jag och Johanna börjar bli klara,
och eftersom det inte fanns några datorer
gick vi omkring och gjorde.. ingenting! :p
Eller, vi hjälpte andra. ;) Snälla som vi är!

Men vid 11 åkte vi hem igen,
och då hade vi gjort absolut ingenting
i skolan, förutom de jag skrev nyss. ;)
Vi bara gled omkring i skolan och såg coola ut!
Jag, Sofie och Johanna gick hem till Johanna och där fikade vi. :)
Nygjord ost- och skinkpaj, och till efterrätt marängswisch
eller hur det nu stavas. ;)
Jättegott! :D Och mätt var man efter det! ;)

Efter ett tag åkte Sjöa hem, och då skulle vi passa på att plugga.
Det blev inget pluggande för Johannas del, men för min.
Det behövde jag verkligen, har ju spanskaprov imorgon! ;o
Jag undrar verkligen hur det kommer gå.. :s
Haha, men vid fyra kom Linnéa och sen kom även Jansson. :)
Vi satt och chillade någon timme, sen började vi fika.
När vi precis hade börjat fika kom även Karlsson. ;)
Vi fikade klart, sen lekte vi lekar och tog kort! :D
Mattias kom till oss också. :)

Jag åkte hem vid halv nio, och när jag kom hem
böt jag om till pyjamas och fixade och så,
sen satte jag mig här och översatte några ord till engelskan. ^^
Nu ska jag gå och plugga spanska, och försöka få några timmars sömn iaf..

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0