WEDNESDAY

Shululuuu!

Den här dagen började inte dirket bra för mig.
För det första så när jag klev ut och skulle gå till bussen började det helt plötsligt hagla! Och efter kanske 150m började det spöregna. För det andra kom jag på att jag glömt mitt busskort hemma, för jag tog en annan jacka idag. Så det var bara att springa hem igen, hämta busskortet och cykla ner till vägen. Jag var riktigt stressad, eftersom jag redan var lite sen. Men som tur var hann jag med bussen. :) Haha, dock blev min frisyr helt förstörd :/ Haha. Jag som hade fixat så fint med diademet och så, för en gångs skull! Så typiskt! :p
Men när jag kom till skolan så fick vi först sitta och lyssna på Heimir (någon gubbe från Island), när han stod och pratade om ön. Eftersom vårt nya tema är om Island. Vi fick skicka in lite frågor förra veckan till han, och nu hade han svarat på en del av dem. Dock var detta inte till så stor nytta just för mig.
I alla fall, efter det fick vi fortsätta jobba med vårt. Jag och Jenny gick till biblioteket och satt där och letade fakta. Jag hittade en del, men jag vet inte om jag kan använda så mycket av det. Vi får se sen när jag skriver texten. ;) Men vi fick sluta när vi ville, så efter lunch satt jag lite vid datan en snabbis, sen åkte jag hem med bussen halv ett. Skönt att komma hem tidigt! :)

Ikväll ska jag träna innebandy. Riktigt pepp! Just nu iaf, får se om det håller i sig. ;)

Men nu ska jag ta och rensa min facebookvänlista. :p
Haha.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0