MATCH SNART

Chacha!
Skoldagen har varit väldigt chill.
Först hade jag hål i tre timmar,
så jag började klockan tolv.
Men på den lektionen skulle vi arbeta självständigt
med våra inlämningsuppgifter,
men självklart har jag glömt att skicka den till
mig själv, så allt var hemma.
Men jag orkade inte jobba så mycket heller, hehe.
Men eftersom det var öppet hus på Roden idag
så kom min vän Lovisa förbi och hälsade! ;p
Efter den lektionen hade vi geografi och då fick vi
göra klart några uppgifter vi fått förut.
Då kom Karlsson förbi och hälsa! ;)
Anyway, sen hade vi ekonomi och då..
Hm, vad hände då?.. Jo vi.. Gick igenom proven!
Haha, jag och Kajsa fick 0,75 poäng ifrån MVG.
Hahah, skön eller? Asså. Aa.. Vi fick VG+
haha, men liksom... inte ens ett poäng ifrån?
Haha aja. :p
Efter skolan drog jag med Frida och Kajsa ner på
stan en stund, sedan träffade vi även på Snygg-Lisa
och sen åkte jag heeeeeem.

Ska snart dra på den sista innebandymatchen,
wish me luck.
Heheh.
Eller, gör inte det. Det ger otur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0