MONDAY

Hola!
Kom just hem. Sjukt skönt att vara hemma!
Idag har jag varit trött och hängig hela dagen,
kanske är en förkylning som spökar?
Hoppas inte det i alla fall! :p
I skolan idag har jag haft företagsekonomi,
matte, engelska, svenska och tema.
På svenskan fick vi tillbaka vårt prov,
jag var 1,5 poäng ifrån mvg. SUCK.
Lite surt.. :p Men är ändå nöjd, för det provet
gick det ju sådär på tyckte jag.. :)
Sedan på temat hade jag redovisning!
Gaaaah, jag hatar redovisningar. :p
Men det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå
och jag fick jättebra feedback av mina lärare. :)
Så jag är sjukt nöjd!
Sen så  är det asskönt att ha den överstökad!

Efter skolan gick jag och Sofie och köpte
macka och drickyoghurt, och så satt vi och snacka
en massa om helgen. ;D

Sedan tog vi bussen hem och var hos Sofie kanske tjugo minuter
innan vi gick ner på träningen. Jag hade ju inga träningsgrejer
eftersom jag inte kom hem idag innan så, det blev ingen träning.

Men nu ska jag ner och käka pizza!
Sen blir det duschen och plugga resten av kvällen.
Men det blir inte så mycket plugg, klockan är redan åtta
och jag har bestämt mig att lägga mig till tio, så.. ;p

CHACHA!
Btw, bilder från cupen kommer nog upp på facebook!
snart. när jag orkar, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0