Äntligen fredag!

Chacha!
Sååå, nu har jag helg! ;)

Idag hade vi sån dag då man "ska lära känna varandra". Alla treor, tvåor och ettor delades in i 12 grupper och sedan fanns det 12 stationer som man gick till och gjorde olika saker. Bl.a skulle man göra en människopyramid på så kort tid som möjligt och så skulle man bilda ett så långt ord med vissa bokstäver på en viss tid.

Så det var ganska lika förra året, men jag tycker det var roligare nu. Kanske var det så att jag vågade ta mer plats nu än då. ;)

Men sedan så hamnade jag bara med en jag typ känner :o Haha, Julia som börja ettan. Från min klass var det jag och Vincent, men han är ju ny för i år så han känner jag ju inte. Sedan var det en trea med, Filip och han var rätt schysst liksom. Inte så dryg som andra killar kan vara. :p Sen var det två från b-klassen. Caroline och Johannes Pers. Har knappt pratat med dom förut. Resten var ettor och dom känner jag ju inte heller. ^^ Men jag pratade rätt mycket med Ida och hon var ju trevlig. Sedan var det tre killar, och han ena verkade jätteskum! :o Hahah.. Han går i Karlssons klass. Men hon tyckte synd om honom, han hade tappat bort sig i skolan igår, han hade inte hittat tillbaka till klassrummet.. :p Haha, stackarn.

Men efter detta så gick jag med Kajsa tillbaka till busstationen men missade precis bussen hem så då var jag tvungen att vänta 1,5 h på nästa. Men vi träffade på Sofie och hennes kompisar så vi hängde på dom. :) Vi satte oss på lilla torget och snackade. ;) Sedan gick vi tillbaka till bussen och då träffade jag även på Lisa. Hon är c00l! ;D

 sötkajsa<3


När jag kom hem gick jag till farmor för att vänta på att mamma skulle sluta jobba. Då blev jag bjuden på "lite" fika.. ;) Hähä, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0