MÅNDAG 19:38

Chacha!
Usch vad jag är trött. Ändå har dagen flutit på rätt bra tycker jag.
Jag har haft historia. Där hade vi ett grupparbete. Jag fick vara med Åsa, Anton och Derneby. Helt okej grupp tycker jag. Vi har bara en uppgift kvar att göra, och vi har hela lektionen imorgon på oss, så vi hinner nog klart. ;)

Jag har även haft företagsekonomi. Där har vi också ett litet grupparbete. Men där är jag med Milton, Svecke och Nathalie. Men idag var det bara Milton, Svecke och jag, för N fick damp på oss eller något. Fatta inte, hehe.

Jag har även haft spanska. Och jag orkar inte prata om spanskan. Suger så jävla hårt.

Sedan har jag haft religion. Vi gick igenom lite saker om judendomen, kristendomen och islam.

Sista lektionen hade jag pedagogiskt ledarskap. Jag och Mathilda tog reda på saker om den norska skolan och så ska vi redovisa för klassen på onsdag.

Johanna var ledig idag. Vård av sjuk häst. Hehee.

Nej men nu ska jag fortsätta mitt pluggande! Har suttit non-stop i en timme nu. Väääldigt kul.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kämpa på nu mammas duktiga tjej:)

2010-08-30 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0