måndag

Chacha!
Ville bara säga att igår cyklade jag till häverödal för att titta på när HSK spöade BKV med 4-2!!! WOHO! Haha. Jag umgicks med Lisa och Sofie, niciiie! :)


Idag hade vi två nya lektioner, religion och pedagogiskt ledarskap (som är ett av mina induviduella val) och båda verkar väl helt okej än så länge.

På väg hem fick jag migrän så jag gick och la mig typ direkt när jag kom hem och har sovit till åtta, då jag gick upp för jag kände att jag måste ju äta nåt. Åt ju knappt någon lunch heller.. Jag kände inte att jag var hungrig, utan mer.. att det var något jag borde göra.. Så två pannkakor sitter jag här och mår illa! Yey.

Nu ska jag bara fixa med en "läxa" (hitta en bild från sommarlovet som jag ska skriva ut) så ska jag fortsätta sova sen.. Har fortfarande ont i huvudet..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0