ONSDAG

Tjobre!
Jag har fortfarande inte fått igång mitt internet så jag vette faaan alltså... :p Det står att det är aktivt och att jag har tid kvar och bla bla bla.. Men tur att farbror och faster har dator och internet! ;D

Anyway. Igår åkte farbror iväg så nu är det bara faster och jag kvar. Men kusin Anna med familj sov kvar igår så idag har jag lekt hela dagen med Amanda också. Men var även ner på stan med Ingrid, Anna och Amanda och åt brunch. Jag tog en ost- och skinkbaugette, gott var det!

Egentligen skulle jag ha träffat Pauline idag, men hon har gått och fått halsfluss.. Så typiskt! Meeeen hon får ta och komma upp till mig senare något lov. ;)

Anna och Amanda har åkt precis, och Ingrid hade något ärende så jag är ensam hemma. Ska nog gå och handla något gott till tågresan imorgon och sen sätta mig och titta lite på tv. Finns ju inte så mycket annat att göra. ;p Och har ingen ork att följa med Jessica och hennes vänner ikväll heller direkt.

Imorgon far jag hem, så då ses vi snart, alla där hemma iaf!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lite hemlängtan? Ska bli skönt att du kommer hem, kram.

2010-08-04 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0