SISTA TIDEN I MALMÖ

Chacha!
Igår kväll efter middagen satt jag och Ingrid och pratade en massa om skolan och sånt över en kopp kaffe.. Sen gick jag och handlade glass och pratade i tfn med tjejerna där hemma. :)

Jag stötte på Jessica och hon bjöd in mig på movienight hos henne senare, och det tackade jag ja till. Så jag spenderade min kväll där. Vi såg på två filmer. ;p

Men vid 23-tiden blev det vääärldens åskväder... Blixtrade 24/7 och åskade och regnade som bara den! Skiläskigt. Haha. :p

Men jag gick hem igen vid 1-halv 2 och då hade åskvädret dragit sig förbi. Jag packade ihop mina grejer sedan gick jag och la mig.

Idag har jag bara sovit och duschat. :p Ska nog äta någonting kanske... Sen far jag iväg!

Får se om jag kan få liv på mitt internet på tåget hem, annars hörs vi ikväll eller imorgon igen! ;D

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0