TISDAG

Chacha!
Igår kväll åkte jag till Eslöv och det var trevligt. :) Vi badade i någons pool och chilla där lite. Sen drog vi vidare någonstans och lirade lite fotboll. Faaast.. Det blev mest att vi satt ner och chillade och snackade och så. ;)

Idag har jag varit ganska trött hela dagen.. Men när jag vaknade så duschade jag och sedan gick jag ner och såg att min kusin Anna, hennes pojkvän Andreas och deras dotter Amanda var här. :) Så dom har varit här hela dagen och jag har lekt med Amanda. Cyklade även iväg med Ingrid och Anna och handlade.

Vi gjorde hemmagjord pizza idag. Meeeen så helt mysteriskt slutade ugnen att funka! Haha. Så fick låna grannens. Men pizzan blev iaf god sen! :)

Och nu på kvällen helt plötsligt slutade mitt internet att fungera! :s Men hittar inte felet, för det står att jag fortfarande har Comviq veckosurf, vilket jag ska ha till på lördag liksom så... Och när jag felsöker kommer inget upp heller... Så vet inte. Hoppas att det funkar imorgon igen! :o

Men ha det gött,
nu ska jag nog titta på tv ett tag, de andra har redan gått och lagt sig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0