trip till "stan"

Chacha!
Kom just hem från Norrtälje. Var där med mamma och bröderna idag. :) Jag övningskörde till Skebo, sedan bytte jag och mamma plats. Vågade inte köra längre.. ;) Är ju bara andra gången jag är ute.

Vi gick först nere på stan, eller vad man ska kalla det, och sedan åkte vi och åt lunch. Guess where? Donken såklart.... Mattias och Fredde var ju med! ;) Hehe. Men där träffade jag på både Aleksi och Lollo som jobba, såg stressigt ut. ;p

Sedan åkte vi vidare till elgiganten och lite sånna ställen och efter det åkte vi hem. Jag körde hem från Skebo med.

Jag har inte köpt något speciellt, bara hårspännen, lipsyl, skrivblock och godis.


bild från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0