2010


Jag och mina brudar & Danne firade in 2010!


Sedan serverade vi 4 på ett fint vinterbröllop!


Förutom det så spelade jag fotbollscuper och efter en av dessa umgicks jag med Petra och Lovisa!


Amanda fyllde 16 år!


Jag var hem till Kajsa (och Lisa) för första gången, haha.


Sedan fyllde jag år och firade med finaste tjejerna! :)


Sedan var det dags för innebandycup på Åland.


Såhär cool var jag på valborg.



Favorittvillingarna fyllde 17 år!


Jag var too cool for school, så drog till USA istället.


Men när jag kom hem väntades "jobb", nattvakt på en fotbollscup.


Jag firade midsommar med Linnéa.


Det blev många mysiga stunder med finaste brudarna!


Jag träffade Daniel som försökte lära mig att dansa. Gick dock inte så bra.


Jag har hunnit med att tälta med familjen..


.. och med mina vänner.


Vi åkte till Gothia cup för att se Fredrik spela. Kusin Anna hälsade på oss!


Vi firade Linnéa som fyllde 17.


Jag åkte till skåne och träffade släkt, Pauline och även nya trevliga personer!


Jag klippte av mitt hår.


Linnéa och jag besökte Skansen.


Men sen gick vi till Gröna Lund och träffade de andra tjejerna!


Kräftskiva!!


Hann även med att ha filmkväll med några tjejer i klassen.


Sedan var det dags för maskerad hos Linn som fyllde 17!


På fotbollsavslutningen var Amanda mycket glad!


Halloween och jag umgicks lite med dessa två tjejer.


JP fyllde 17!


sen var jag too cool for school igen så jag drog till spanien med 4 brudar från min spanskklass, som typ utbytesstudenter i en vecka.


När jag kom hem till kalla Sverige igen blev det pepparkaksbak!


Och även pulkaåkning!


Sen åkte vi till Globen och hejade på Minnah i finalen.


Julafton och tomten kom, så alla hade varit snälla i år också!


Det nya året, 2011, firades in med mina flickor och massa annat folk!

:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga bilder! Man kan tro att du bara myser och festar men nu vet ju jag att du är en mycket flitig och målmedveten tjej som lägger mycket tid på skolan oxå. Du är så duktig och go, hoppas 2011 blir ett toppenår med nya skojig upplevelser!

2011-01-02 @ 10:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0