ONSDAG

Tjo!
Idag var jag i skolan. Jag hade en lektion - pedagogiskt ledarskap. Vi tittade på filmen Coach Carter. Bra film, jag gillar den. Har sett den förut men eftersom det är bra så är det ju nice att titta igen.

Vi slutade elva och då gick jag och åt med några brudar. Idag serverades julbord. Jag lyckades få i mig 2 köttbullar, en halv potatis och en skinkbit.

Men sedan hade jag lite rast innan jag gjorde matteprovet jag missade i fredags. Eller jag missade inte, eftersom jag hade spanskprov samma dag fick vi välja om vi ville göra det då eller nu. Men det gick faktiskt rätt bra. Förutom en uppgift som jag satt med länge, kom verkligen inte på hur jag skulle lösa den. Jag fick en lösning, eller jag fick flera - men alla var fel. Jaja, shit happens.

Efter det chillade jag med Kajsa fram till strax innan tre då bussarna gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0